Friday, November 26, 2004

Pening...

A few weeks ago, aku asyik dok fikir Hmm 2 apa macamana nak decorate rumah aku...conceptnya and also arrangementnya. Buntu jadinya. Sekarang tak lagi sebab aku terjumpa magazine 'Home and Furnishing' yang ada tunjuk article on one apartment kat Damansara which lebih kurang macamHouse 3aku. So boleh tiru concept tu. Now nak cari kitchen cabinet punya contractor pulak and kalau boleh tak nak mahal-mahal. Budget untuk kitchen cabinet RM 2k sahaja. Tengah nak dapatkan quotation from them. Tadi aku terfikir pulak nak kena cat, nak kena beliLight Bulb 2and kipas untuk semua tempat and not to mention the electrical wiring and also nak buat grill.

Pening den...banyaknyer nak pakai Dollar Smiley nak masuk rumah baru ni and kereta pun tak ada nak pergi sana and pindahkan things bit by bit.    

No comments: