Friday, June 25, 2004

Hilang semangat...


Rasa macam nak cari kerja lain. Bukan aku tak suka dengan aku sekarang. It's i would say one of my dream job..walaupun job tu taklah gah sangat tapi aku suka ( walaupun tak suka buat report ). Mungkin kerana aku frust dengan management...janji tinggal janji. Perk kat sini pun kira bagus. Ada car and housing loan and cover maternity pulak tu. Colleagues aku, most of them okay and ada dah jadi close fren plak tu. Sedih pulak nak tinggalkan tapi I feel demotivated. Kalau aku cakap dia orang tak tahu jaga staff tentu ramai yang bersetuju, malah ada juga yang akan melenting. Itulah hakikatnya...kenapalah boss² ni tak tahu nak jaga staff? Bukankah staff tu tulang belakang syarikat walau sekecilmanapun peranannya. Aku akan bersabar selagi termampu...

Kepada boss² dan future bosses, hargailah staff. Tanpa mereka, kalian tiada apa.


No comments: