Monday, June 07, 2004

Sejuknya...

Ni baru habis lunch..nak buat kerja pun rasa macam malas...office aku ni dahlah sejuk betul..kadang-kadang tu rasa macam freezer. Aku rasa admin staff aku pun dah tak larat nak complaint kat building management pasal tahap kesejukan yang melampau ni. Dahlah aku ni memang jenis alergi sejuk...tak tipu. Pernah one time, masa orientation week, pitam kat dewan canselor...sejuk punya pasal. Sedar-sedar ada kat luar dewan dgn 2 org senior...tak dapat tengok bebudak ROTU buat performance. Mesti ada yang pelik aku kata aku ni ada alergi sejuk..percaya atau tidak kalau my body in contact dengan benda sejuk, place yg kena tu akan jadi swollen. Tapi bukanlah swollen yang jenis sakit...cuma akan rasa itchy, panas and merah for few minutes. Macam manalah nak pergi 'over the sea' macam ni

No comments: