Friday, December 31, 2004

HAPPY NEW YEAR

Tinggal lagi 10 jam, kita akan meninggalkan Tahun 2004 dan meruskan perjalanan kehidupan di Tahun 2005. Cepatnya masa berlalu ,rasa macam baru sahaja menyambut Tahun 2004. Hari ini, aku dan rakan sepejabat sudah berkira-kira konon dapat half day macam last year. Namun dengan sedihnya, tak ada pun keluar memo half day. Malah CEO aku siap beritahu 'esok kan cuti, so rehat esoklah'. There goes the half day. Dengan perasaan sayu, aku melihat hampir keseluruhan penghuni² lain dalam bangunan ini balik dengan muka ceria. Terpaksalah tunggu pukul 5.30pm baru balik. Rasanya ada juga yang akan datang kerja esok seperti tahun-tahun lepas untuk settlekan the renewal. Well, other parts of the world belum New Year lagi and they will try to get renewal confirmation before 1st January 2005. Department aku taklah teruk sangat sebab yang aku insure mostly are Malaysian's risks. Tahun ni lucky sikit sebab tak ada memo for underwriting department kata takleh cuti bulan 12. Nevertheless, tak ada pun yang ambil cuti since it is a very busy period for us. Sedih tak dapat half day...


To all my fellow friends and bloggers ~~> HAPPY NEW YEAR!!!

No comments: