Thursday, December 16, 2004

My Kelisa Part 2

Last Saturday aku sprained my ankle masa the cari furniture for my new house. Until now masih lagi ada bengkak sikit and rasa sakit. Kiranya dah berhari-harilah kakiku ini ber'bandage'. Now aku diserang batuk and sore throat.

CEO aku baru masuk office hari ini. Pagi2 tadi aku dah suruh his secretary hantar my car loan application to him for his approval. Aku dapat cheque before lunch tadi..so lunch hour aku pun pergi jumpa car dealer and make full payment untuk kereta tu. Tentatively by next week either wednesday or thursday aku dapat my car sebab nak tunggu cheque clear dulu.

Takut juga nak drive ni..maklumlah dah lama tak drive..makan tahun sejak aku last drive. Tapi dalam hati aku rasa shouldn't be a problem. Kawan-kawan aku pun kata tak susah memandangkan kereta aku itu auto, lainlah kalau manual.

Apapun Good Luck To Me.

No comments: