Wednesday, December 08, 2004

Sabar Menanti

Hari Khamis sidia akan fly off to NZ for a two weeks vacation. A place that i really want to go. I am going to miss him for sure. Boleh tak if aku nak rasa yang dia mungkin pergi with that girl but he's not telling. Kenapa ya aku rasa macam tu? Sebab that girl ajak dia pergi holiday kat China..bila aku tanya dia few months back dia kata he's not going with that girl to China but going to NZ with his friends instead. Semalam bila tanya kata pergi sorang2. Tak baik ke jika aku ada prasangka begitu?

Persoalan Awin dua hari lepas bila aku memberitahu yang sidia akan ke NZ membuatkan aku terdiam seketika. "Kenapa he tak find time or peluang to see you?" Aku tiada jawapan untuk itu. Jawapannya ada pada sidia. Aku tidak suka memaksa. Biarlah sidia berfikir sendiri kerana telah ku katakan padanya dulu aku tidak akan bertanya lagi tentang itu. Selagi aku mampu bersabar dan menunggu, aku akan setia menanti.

i am going to miss you so dearly


Aku Cinta Aku Rindu  - Nurul & Ajai

N: Ho..ho..ho..
A: ho..ho..ho..

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi

Tak dapat ku me
mbayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama aaa...

Ku mengharapkan mu
Untuk meneruskan
Perjalanan cinta ini ooo...

Aku cinta aku rindu
Walau berjauhan
Ku tahu hatimu

Aku cinta aku rindu
Tuhan berkatilah
Cinta ku padanya ooo...

Bagaimana harus aku
Menahan rasa rinduku
Bila kau tiada disisi

Tak dapat ku me
mbayangkan
Rasa rindu dalam jiwa
Kita sama sama rasa oo...

Ku menyayangi mu
Hingga akhir hayat nanti
Pasti kan bersama oo...

No comments: