Saturday, December 04, 2004

Koperasi Keluarga

Dah lama aku ada idea nak tubuhkan koperasi keluarga in this head of mine. Kira-kira 5 bulan lepas. Aku dah suarakan hasrat aku ni pada a few of my relatives..nampak macam ada sambutan. Ada juga yang tanya bila nak start koperasi ni. Selepas tertangguh beberapa lama, hari ini aku dah siapkan Matlamat Penubuhan, Yuran keahlian, Borang Keahlian dan Borang Pencalonan Jawatankuasa Koperasi.
Aku namakan koperasi keluarga aku ni sebagai Koperasi Keluarga Haji Yusof, bersempena nama datukku dan juga aku lantik sebagai pengerusi tetap. Hopefully apa yang aku rancangkan ini akan mencapai matlamatnya dengan jaya.

Hari ini nak balik kampung so, bolehlah distribute semua form tadi..

1 comment:

boss said...

aku pun berminat nak tubuhkan koperasi keluarga,bleh tlg aku nak tubuhkan dak?