Friday, April 08, 2005

Evening Walk

Semalam watched Sepet for the 2nd. The vcd version, ada scenes that not being shown in the cinema. Masa kat cinema i missed the first 10 minutes..tengah beratur beli tiket. So bila my cousin cerita pasal Jason menari lagu " Dia Datang" i am quite lost.

My two years old niece, Isya pun tengok Sepet with us. Ada masa like really concentrate...macam faham ajer. I don't know what time Isya slept last nite..quite late, perhaps 2 am. She slept early and woke up at 11.30pm..apalagi playtimelah. Auntie dialah jadi mangsa. I buat2 tidur in hoping that she will lay down and sleep..seems to fail. Dengan happynya she tried to open my eyes with her hands...oh, baby sayang bukan auntie tak nak play but i gotta work and it's almost 2am. Tak sabar nak balik..the house akan sunyi without her.

Tadi Cekya tanya why semua orang senyap ajer. Perhaps everybody is buried with work like me. Baru aje habis with the April renewal. Now kena buat reports pulak..satu dah selesai and 2 more to go. Perhaps when the busy season habis, things will be back to normal and the ship akan meriah balik.

Now dah park kat tempat parking baru..the one yang kena jalan kaki about 15 minutes. Tiap-tiap pagi exercise..sampai office ajer buka kipas. Panas and penat. Mungkin nanti akan biasa. Waktu balik tak ada masalah sangat sebab boleh tumpang officemate. Ohhh..sungguh bercinta nak jalan kaki lagi esok.

I got something in my mind..perhaps i will cerita in my next posting.

Nak balik and pergi jogging, Ham dah call few times. Nak fetch her and then pergi Lake Garden. Kena jalan kaki sebab my officemate belum nak balik lagi

No comments: